Witam na blogu


Z A P R A S Z A M

Życzę miłego spędzenia czasu na moim blogu. Komentarze i opinie dotyczące zawartości bloga- mile widziane. Profil tego bloga to grafika komputerowa, szczegolnie scrapbooking oraz nieco słowa pisanego.Obrazy można obejrzeć w powiększeniu, stosując lewo/klik.


niedziela, 29 kwietnia 2012

Napisałam kiedyś ten wiersz...

PODRÓŻ

Tak bardzo chciałam sprawdzić
Co jest za górką
Za lasu ciemną linią
Biegłam polem, depcząc maki
Aby popatrzeć za horyzont.
Zostawiłam
Przytulne ściany domu
Ocienione rozłożystym kasztanem,
Ciepłe ręce Matki
Jej dobre oczy zatroskane.

Uciekając
W świat szeroki i nieznany
Marzeń pełna i nadziei
Wyruszyłam
Nie znając losów przeznaczenia
Z nieświadomego dziecka ufnością
Zachwycona barwami życia
Nie dostrzegałam jego cienia.

Poznałam ludzi
Niektorych na moment
Jak przelotne ptaki
Co mają swoje drogi
I wybrane szlaki.
Innych zabrałam ze sobą.

Upadam i się odradzam
Potykam i powstaję
Z pokorą przyjmuję wszystko,
Co życie mi dajesz.

Myśli moje niekiedy biegną
Do czasu utraconego
Miejsc kiedyś porzuconych
Ale tam pustka tylko
Obcość z każdego kąta
Inni ludzie i drzewa
Ktoś inny się tam krząta

Bo powrotów takich
Na ziemi już nie ma
Trzeba iść dalej
Życie to podróż....
Droga do spełnienia.

15 stycznia 2007    Elżbieta

Wiersz jest zamieszczony na mojej stronie internetowej
http://www.elam.yoyo.pl/  - zapraszam do odwiedzin.

4 komentarze:

  1. Dzięki za Twoją drugą odsłonę. Wiersz poruszy ł mnie do głębi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu to co piszesz jest wspaniałe, wyobrażam sobie wszystko jakby to było dziś. Pisz dużo, masz serce do tego.Pozdrawiam i dziękuję, że jest mi dane to przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Milcia...bezcenne mieć wspólne korzenie i wspólną pamięć tamtych dni.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń