Witam na blogu


Z A P R A S Z A M

Życzę miłego spędzenia czasu na moim blogu. Komentarze i opinie dotyczące zawartości bloga- mile widziane. Profil tego bloga to grafika komputerowa, szczegolnie scrapbooking oraz nieco słowa pisanego.Obrazy można obejrzeć w powiększeniu, stosując lewo/klik.


czwartek, 7 czerwca 2012

Chwalę się......

Moje dwa scrapki  z Wyzwania #146, temat: "Dzień Matki" zostały nagrodzone  złotym i srebrnym medalem na Forum Dziadka Janka.  Medale  dołożyłam do postów ze scrapkami.
Mało ostatnio robię w grafice, ponieważ zdrówko mi nie dopisuje.
Mam jednak nadzieję, że to sie poprawi w najbliższym czasie.
Dziekuję tym wiernym osobom, które przychodzą tutaj na mój blog, ogladają i komentują.

6 komentarzy:

  1. Chwal się Elka, bo masz czym! Twoje prace są przepiękne, wkładasz w nie tyle emocji i serca. Ja zawsze trzymam kciuki. Zyczę Ci zdrówka i trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anstahe :)
      To co obiecałam będzie zrealizowane.....nie miałam wpływu na opóźnienie.

      Usuń
  2. ...i znowu dwa medale, złoty i srebrny, ale o tym piszę dzisiaj ja, ponieważ Ela jest chora...To co robi i jak robi to zasługuje na uznanie dla Niej, wszystko jest zrobione perfekcyjnie.GRATULUJĘ I ŻYCZĘ SZYBKIEGO POWROTU DO ZDROWIA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Emilka, że zauważyłaś następne wyróżnienia- duży buziak.:)

      Usuń
  3. Dziękuję....mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się troszkę popracować graficznie. Oby tak się stało...
    Narazie tylko logo zrobiłam nowe, bo poprzednie sie juz opatrzyło, no i wiosna juz mija.
    Pozdrawiam wszystkich cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOGO PRZEŚLICZNE, ZRESZTĄ JAK WSZYSTKO TUTAJ.pOZDRAWIAM.

      Usuń