Witam na blogu


Z A P R A S Z A M

Życzę miłego spędzenia czasu na moim blogu. Komentarze i opinie dotyczące zawartości bloga- mile widziane. Profil tego bloga to grafika komputerowa, szczegolnie scrapbooking oraz nieco słowa pisanego.Obrazy można obejrzeć w powiększeniu, stosując lewo/klik.


sobota, 10 listopada 2012

Wyróżnienie dla Anstahe

Postanowiłam wyróżnić Anstahe, za to wszystko, co wniosła w moje życie.
Zachęcam wszystkich do odwiedzania Jej bloga, warto zobaczyć i naładować
się Jej  pozytywną energią.
Pozdrawiam serdecznie i mam cichą nadzieję, że wyróżnienie  się spodoba.

3 komentarze:

  1. Elunia, właśnie siedzę przed komputerem i zajrzałam do Ciebie. No wzruszyłas mnie, nie ma co gadać.To dla mnie zaszczyt, ze mogłam Cię poznać i goscić Cię na swoim blogu. Nie wiem co powiedzieć, bo dawka miłych słów prawie smiertelna. Bardzo cieplutko Cię pozdrawiam. Danka.
    Wyróżnienie bardzo piękne i zabieram je ze sobą, chociaż obiecałam sobie, ze zawsze tylko podziękuję i poproszę o bycie ze mną. Twoje wyróżnienie jest dla mnie szczególne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elunia, wezmę mój znaczek przy okazji następnego posta. Nie przystoi wrzucać go gdzies na pasek, bo przecież on jest mój - jedyny i niepowtarzalny. Trochę ochłonęłam, więc spokojniej piszę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Twój Danusiu i zrobisz, co uznasz za stosowne.
      Pozdrawiam:)

      Usuń