Witam na blogu


Z A P R A S Z A M

Życzę miłego spędzenia czasu na moim blogu. Komentarze i opinie dotyczące zawartości bloga- mile widziane. Profil tego bloga to grafika komputerowa, szczegolnie scrapbooking oraz nieco słowa pisanego.Obrazy można obejrzeć w powiększeniu, stosując lewo/klik.


wtorek, 26 marca 2013

Jeszcze jeden świąteczny scrapeczek

Malutka  rośnie "jak na drożdżach" I jak tu nie  wykorzystać zdjęć takiego słodziaka?
A więc jeszcze jeden scrapeczek  świąteczny..przy okazji wstawiłam go na  Wyzwanie
z Forum Dziadka Janka.
Do ozdoby wykorzystałam gąskę z LenaGold.
Pozostałe elementy i tło własne.
Kwiatki nazywają się pirwiosnki, a wiec  chyba pasują..
Na zdjeciach Wikunia, moja slodka prawnusia.


4 komentarze:

  1. Ale te ślipka są piękne. Powiem Ci Eluniu, że cudne są te pastele, dobry kierunek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu. Twoje opinie i wizyty sprawiają mi niekłamaną radość.
      Dziękuję też za przesłane piękne życzenia świąteczne.

      Usuń
  2. Przecudowny scrapeczek z Wikunią. Anstahe napisała:"Ale te ślipka są piękne",ja także tak uważam, są cudowne, takie dwa węgielki. Zresztą nie będę się rozdrabniać, wszystkie prace Z malutką Wiki są cudowne, gratuluję Elu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Mała była u mnie dzisiaj z wizytą. Już siedzi samodzielnie( 5 miesięcy), pięknie się śmieje i wszystko chwyta rączkami.
      Jest cudowna i sprawia, że się rozczulam i uśmiecham coraz częściej.

      Usuń