Witam na blogu


Z A P R A S Z A M

Życzę miłego spędzenia czasu na moim blogu. Komentarze i opinie dotyczące zawartości bloga- mile widziane. Profil tego bloga to grafika komputerowa, szczegolnie scrapbooking oraz nieco słowa pisanego.Obrazy można obejrzeć w powiększeniu, stosując lewo/klik.


piątek, 15 lipca 2011

Wiersz własny


“Nienasycenie”
Chciałabym w niebo poszybować
Wysoko
Gdzie czysta przestrzeń
Nieograniczona wolność

Poczuć pieszczotę wiatru
Na policzkach
We włosach
Wzbijać się wyżej i wyżej
Cudowną rozkoszą lekkości

Wyzwolić się
Od szarych chodników
Zakurzonej  drogi
Kłopotów przyziemnych

Zbierać kropelki rosy
Z obłoków
Dotykać błękitu
Delikatnie
Aby nie zburzyć
Tego piękna i harmonii

Doznać spełnienia
Nieograniczonej swobody
Ciała i duszy
Poszybować…
                 Elżbieta

7 komentarzy:

  1. Przepiękny wiersz, no cóż widzę kochana, że jesteś wszechstronnie utalentowana.Wiedziałam, że dużo ciekawych rzeczy to znajdę, dlatego też bardzo często tu zaglądam i już dzisiaj mogę powiedzieć, że się nie zawiodłam.DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za miłe opinie.
    Cieszy mnie, że chociaż dwie osoby przeczytały te moje próby..

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu ,tresc wspaniala i czasami wchodzac na Twojego bloga czytam ja ponownie-moze napiszesz jeszcze cos? Z mila checia poczytam-pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ...i ja też z przyjemnością przeczytam coś nowego, bo ja też po raz kolejny czytam ten wiersz...Mam nadzieję, że wkrótce nas zaskoczysz czymś równie dobrym , ponieważ wiem na co Cię stać.

    OdpowiedzUsuń
  5. ...postaram sie.. w miarę czasu.
    Dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń