Witam na blogu


Z A P R A S Z A M

Życzę miłego spędzenia czasu na moim blogu. Komentarze i opinie dotyczące zawartości bloga- mile widziane. Profil tego bloga to grafika komputerowa, szczegolnie scrapbooking oraz nieco słowa pisanego.Obrazy można obejrzeć w powiększeniu, stosując lewo/klik.


czwartek, 29 marca 2012

Kilka prac graficznych

"Ptaki"

"Zachód słońca"

"Zachód słońca"- inne ujęcie

"Potwór z Apophysis"

"Oczy"

"Moja  fantazja"

"Trochę inaczej.."

"Wokalistka."
W pracy wykorzystałam rysunek glowy Jeffa Lyonsa.
Tło  zrobiłam w programie Apophysis.

"Wyczesana."
W pracy wykorzystałam rysunek glowy Jeffa Lyonsa.
Tło  zrobiłam w programie Apophysis.

3 komentarze:

  1. Elka! to jest mistrzostwo świata. Prace są przecudne. I co z tego, że igła Ci nie leży, skoro robisz TAAAKIE rzeczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ojej!!!jakie cudeńka!!!nie mogę się napatrzeć, chociaż niektóre już widziałam, to z całą przyjemnością jeszcze kolejny raz patrzę. No cóż jeszcze mogę powiedzieć, chyba tylko tyle, że jeszcze nigdy się nie zawiodłam przychodząc tutaj, zawsze jest coś ciekawego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję dziewczyny!
    Cudeńka to jeszcze nie są, ale bardzo mnie cieszą, bo wykonane własną ręką.
    Bardzo to lubię robić, bez względu na wynik .

    OdpowiedzUsuń