Witam na blogu


Z A P R A S Z A M

Życzę miłego spędzenia czasu na moim blogu. Komentarze i opinie dotyczące zawartości bloga- mile widziane. Profil tego bloga to grafika komputerowa, szczegolnie scrapbooking oraz nieco słowa pisanego.Obrazy można obejrzeć w powiększeniu, stosując lewo/klik.


poniedziałek, 5 marca 2012

Moje rysunki wykonane w programach graficznych

Jeśli komuś się wydaje, że łatwo jest rysować w programach graficznych, to bardzo się myli. Rysunki trzeba wykonać wektorowo, myszką, co wcale nie jest proste. Oto kilka z moich prób.




W powyższych trzech rysunkach korzystałam ze wzoru- rysunków Jeffa Lyonsa. Rysowałam w AI.
A oto kilka innych rysunków:

Piesek odgapiony z LenaGold.ru - rysowany własnoręcznie.

Mój niebieski ptak

Sowa

Reksio
Głowa kota
Jedna z pierwszych prac- ogrodnik

Moja sąsiadka (mam nadzieję, że nie ma komputera).
Myszka z kreskówki
Ptaszek na gałązce jarzębiny.
Pierwsza  narysowana twarz z pamięci.
Druga twarz, też z fantazji.

Kilka grafik z moimi rysunkami

To miał być różowy fleming hihi

A to postać obrażonej dziewczynki.
Inspiracja- LenaGold.ru

..i jeszcze jedna dziewczynka w bucikach swojej mamy...
Inspiracja LenaGold.ru


Do tej grafiki wykorzystalam moj rysunek i elementy wygenerowane w Apophysis.Tło robione w AI.

Ten rysuneczek zrobiłam na Wielkanoc
I na koniec tło zrobione w AI.
Inne prace z tego  cyklu postaram się pokazać   w dziale Moja grafika.

6 komentarzy:

  1. Tak długo już żyję na tym świecie i nie sądziłam, że coś mnie jeszcze będzie co chwila zaskakiwać.Jak już zajrzę do Ciebie to nie mogę wyjść.Kocham tak kreatywne osoby. Pracuj, pracuj. Będę zaglądać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ...i ja też jestem ZACHWYCONA tym co tutaj zobaczyłam, prześliczne prace, można patrzeć, patrzeć i jeszcze raz patrzeć, aż żal stąd wychodzić...Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, Twoje rysunki są prześliczne. Gratuluję smaku i talentu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie wszystkim odwiedzającym :)
    Nie jest to nic wielkiego co robię, ale miło jest poczytać takie miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne prace, co to za program graficzny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne , jestem zachwycona .....

    OdpowiedzUsuń